eduFuturo - szkolenia i warsztaty biznesowe
Kursy i szkolenia / Szkolenia profesjonalne
02-677 Warszawa, Cybernetyki 4a lok. 174
02-677WarszawaCybernetyki 4a lok. 174Mazowieckie794930124794 930... 124więcej
Twoja wiadomość została wysłana.
Wystąpił bład podczas wysyłania wiadomości. Spróbuj ponownie później.
Ok
2
Zapraszamy na szkolenie: Scrum dla Product Ownera. Szkolenie przygotowuje do pracy w roli Product Ownera i wyposaża uczestników w pełen zestaw umiejętności niezbędnych do zarządzania backlogiem i maksymalizowania wartości biznesowej.
Program szkolenia:
1. Agile, Waterfall, Scrum
1.1. Historia Agile, Agile Manifesto,
1.2. Wady i zalety podejścia zwinnego (w tym Scrum)
1.3. Podejście klasyczne (Waterfall)
1.4. Iteracyjne tworzenie oprogramowania
1.5. MVP
2. Wstęp do Scrum
2.1. Podstawowe założenia frameworku Scrum
2.2. Definicja procesu Scrum
2.3. Artefakty (Przyrost, Backlog Produktu, Backlog Sprintu)
2.4. Wartości Scrum
3. Scrum w szczegółach
3.1. Role Scrum (Zespół Scrumowy, Właściciel Produktu, Scrum Master, Zespół Deweloperski)
3.2. Wydarzenia Scrum (Planowanie Sprintu, Codzienny Scrum, Przegląd Sprintu, Retrospektywa Sprintu)
3.3. Cel Sprintu
4. Szacowanie wymagań
4.1. Miary względne i bezwzględne
4.2. Szacowanie w punktach
4.3. Techniki szacowania
4.4. Velocity
5. Lego Scrum, czyli Scrum w praktyce
6. Wydarzenia, a rola Product Ownera
7. User Stories i wymagania w Scrum
8. Techniki zarządzania backlogiem
9. Techniki wizualizacji i monitorowania postępów prac
10. Product Owner, a planowanie długoterminowe
11. (Opcjonalnie) Omówienie egzaminu
Program szkolenia:
1. Agile, Waterfall, Scrum
1.1. Historia Agile, Agile Manifesto,
1.2. Wady i zalety podejścia zwinnego (w tym Scrum)
1.3. Podejście klasyczne (Waterfall)
1.4. Iteracyjne tworzenie oprogramowania
1.5. MVP
2. Wstęp do Scrum
2.1. Podstawowe założenia frameworku Scrum
2.2. Definicja procesu Scrum
2.3. Artefakty (Przyrost, Backlog Produktu, Backlog Sprintu)
2.4. Wartości Scrum
3. Scrum w szczegółach
3.1. Role Scrum (Zespół Scrumowy, Właściciel Produktu, Scrum Master, Zespół Deweloperski)
3.2. Wydarzenia Scrum (Planowanie Sprintu, Codzienny Scrum, Przegląd Sprintu, Retrospektywa Sprintu)
3.3. Cel Sprintu
4. Szacowanie wymagań
4.1. Miary względne i bezwzględne
4.2. Szacowanie w punktach
4.3. Techniki szacowania
4.4. Velocity
5. Lego Scrum, czyli Scrum w praktyce
6. Wydarzenia, a rola Product Ownera
7. User Stories i wymagania w Scrum
8. Techniki zarządzania backlogiem
9. Techniki wizualizacji i monitorowania postępów prac
10. Product Owner, a planowanie długoterminowe
11. (Opcjonalnie) Omówienie egzaminu
Sposób wykonania: saleMordor.pl Warszawa, ul. Cybernetyki 4A/174, 02-677
Nazwa zdjęcia